Klaida Klaida
atsakysime per 1 darbo val.

Turi Klausimą?

Krovinių gabenimas jūrų transportu

LOGNET kartu su patikimais partneriais siūlo optimaliausius krovinių plukdymo jūra variantus:

  • Pilnai pakrautų (FCL) jūrinių konteinerių gabenimas
  • Dalinių, konsoliduotų krovinių (LCL) gabenimas visomis kryptimis
  • Negabaritinių krovinių gabenimas jūrų transportu
  • Krovinių, turinčių pavojingumo klasę ir reikalaujančių temperatūrinio režimo, gabenimas
  • Krovinių gabenimas visų tipų bei specialiais konteineriais:

20‘, 20‘FR, 20‘RF, 20‘TC, 30‘, 30‘TC, 40‘DV, 40‘FR, 40‘HC, 40‘HCPW, 40‘CS, 40‘HCRF, 45‘, 45‘CS, 45‘RF, Open Top, Flatrack, Platform, Reefer ir t.t;

Taip pat teikiamos paslaugos:

  • Kroviniu transportavimas: „nuo durų iki durų
  • Papildomas krovinių draudimas
  • Konsultavimas gabenimo jūra klausimais

Iš JAV, Atlantos ir Džordžijos (Savannah miesto) valstijų, konteineriai plukdomi kiekvieną dieną. Daliniai ir pilni konteineriai plukdomi į Lietuvą, Vokietiją, Angliją, Arabų Emiratus, Kazakstaną ir Azerbaidžaną (tranzitu, per Lietuvą, konteinerių pervežimas vyksta traukiniais ir vilkikais). Teikiame terminalo paslaugas Kaune.
Trečiųjų šalių kroviniams, gabenamiems į ES šalis, organizuojame išmuitinimą per Vokietijos jūrų arba oro uostus.

Importuotojams tai naudinga, nes:

  • Nereikia mokėti importo PVM, mokamas tik muito mokestis
  • Muito mokesčiu neapmokestinamos transporto išlaidos, nes paskirties šalis yra Vokietija
  • Klientas gali laisvai disponuoti gauta siunta

Apie importo procedūrą:

  • Procedūra 42000, atliekama per Vokietijos fiskalinį agentą
  • Vokietijoje išmuitintos prekės įgyja ES prekių statusą ir duomenys apie jas įtraukiami į intrastato įvežimo ataskaitą
  • PVM apskaitomas pagal LR PVM įstatymo, 3 straipsnio, 2 dalies nuostatas: „Jei importuotojas yra kitos ES šalies įmonė - pagal tos šalies PVM įstatymą“

Importuotojams keliami šie reikalavimai:

  • Turi būti registruotas PVM mokėtoju savo šalyje ( šiuo atveju Lietuvoje )
  • Negali vykdyti jokios veiklos, kuri yra apmokestinama tos šalies (šiuo atveju Vokietijos) PVM
  • Negali Vokietijoje turėti savo filialo ar kitos buveinės
  • Prekės turi būti trečiųjų šalių kilmės, gabenamos į kitą, nei Vokietija, ES šalį
  • Prekes privaloma išvežti iš karto, kai tik įforminama importo procedūra

Krovinių gabenimas jūra yra vienas ekonomiškiausių, o kai kuriais atvejais, gabenant sunkius ar negabaritinius krovinius – vienintelis būdas pasiekti gavėją. Krovinių gabenimas jūriniais konteineriais yra ilgiausiai trunkanti transportavimo rūšis, nukeliaujanti didžiausius atstumus tarp skirtingų kontinentų. Dažnai šis servisas pasirenkamas tada, kai kroviniai neturi kitos realios galimybės, kaip tik būti gabenami jūra. Jūrinė logistika ekonominėse lenktynėse yra vis dar svarbos neprarandantis faktorius.

  • Krovinių gabenimas jūra tinkamas sprendimas tuomet, jei nėra labai svarbus pristatymo laikas.
  • Krovinių gabenimas jūrų transportu galimas visais metų laikais, bet kokiomis oro sąlygomis ir nenutrūkstamai vykdomas visą parą.

Krovinių gabenimas jūra prisidėjo prie stipraus Europos, kaip stipraus ekonominio centro įsigalėjimo visame pasaulyje. Šiais laikais, prasiplėtus tarpžemyninėms transportavimo galimybėms, krovinių plukdymas yra vis dar aktuali paslauga. Krovininės aviacijos augimas kiek sumažino jūrinio transportavimo svarbą, tačiau laivai išlieka vienu patikimiausiu transportavimo rūšių, nes konteinerių gabenimas jūra yra laikomas vienu saugausiu transportavimo būdu.

Intermodaliniai konteineriai

Konteinerių gabenimas jūra iš naujo revoliucionavo tarptautinio transportavimo industriją aštuntame dešimtmetyje. Fabrikuose ir sandeliuose tapo įprasta gaminti ir laikyti dėžėse supakuotą produkciją, statines ar paletes. Tai yra standartizuoti vienetai, kuriuos patogu sandėliuoti ir transportuoti. Lygiai taip, šiuos standartinius vienetus patogu pakrauti į univeralius konteinerius, o šiuos sukomplektuoti laivuose.

Intermodaliniai, arba tiesiog jūriniai konteineriai, tapo itin plačiai naudojami po antrojo pasaulinio karo. Jie drastiškai sumažino transportavimo kainas ir įgalino spartų pokario laiko tarptautinės prekybos augimą. Intermodalinis konteineris tapo vienu iš kertinių globalizacijos elementu.

Šiuolaikiniai kroviniai laivai yra didžiausios krovinių gabenimo mašinos pasaulyje, galinčios transportuoti iki 12 000 intermodalinių konteinerių vieno reiso metu. Pasaulyje yra nedaug uostų su tinkama infrastruktūra, kuri gali priimti tokio dydžio laivus. Tačiau didėjantys prekybos mastai ir nuolatinis konteinerių pervežimas daro įtaką nuolatinei plėtrai.

Konteinerių naudojimas pašalino rankinio krovinių perkrovimo reikalingumą, todėl sumažino ir atitinkamo, atskirų prekių sandėliavimo poreikį, nes pats konteineris veikia kaip sandelis. Jūrinių konteinerių naudojimas sumažino dokų darbuotojų kiekį, nes nebeliko reikalo rankomis perkrauti didelių kiekių krovinių ir prekių. Todėl sumažėjo galimybė prekes pažeisti ar jas pavogti. Jūrinių konteinerių pervežimas, taip pat, apribojo grūsčių kiekį uostuose, taip pagreitindamas transportavimo laiką.

Nors šiuolaikiniai konteineriai yra intermodaliniai ir krovinių gabenimas jūrų transportu yra standartizuotas, tai nereiškia, kad jie konteineriai yra vienodo dydžio. Kiekvienam kroviniui galima pritaikyti geriausiai tinkantį konteinerį arba rinktis universalų.

JŪRINIŲ KONTEINERIŲ TECHNINIAI DUOMENYS

45' didžiakūbis konteineris
45' didžiakūbis konteineris su šaldymo įranga
40' didžiakūbis konteineris
40' standartinis konteineris
40' konteineris su atviru viršumi
40' didžiakūbis konteineris su šaldymo įranga
40' standartinis konteineris su šaldymo įranga
40' Flat Rack konteineris
20' didžiakūbis konteineris
20' standartinis konteineris
20' konteineris atviru viršumi
20' Flat Rack konteineris

Standartizavimas visada paspartina procesus, dalindamas atsakomybes platesniam paslaugų tiekėjų ratui ir taip suteikdamas daugiau lankstumo ir universalumo, nes kiekviena logistikos grandinės dalis gali geriausiai ir optimaliausiai pasirūpinti savo sritimi, o logistikos įmonės organizuoja ir prižiūri visą procesą.

Jūrinių konteinerių pervežimas itin glaudžiai siejasi su krovininių geležinkelių transportu. Kadangi kroviniai keliauja konteineriuose, juos galima patogiai pakrauti ant platformų, kurios bus tempiamos lokomotyvo. Traukiniai yra labai populiari tolesnio transportavimo priemonė, pervežti konteinerius su kroviniais giliau į žemyninę kontinento dalį.

Konteinerių universalumas leidžia juos pakrauti ir ant priekabos, kurią gali tempti vilkikas. Kadangi konteinerių gabenimas jūra yra palankus būdas organizuojant ir multimodalinius pervežimus, todėl, gabenant krovinius iš tolimųjų kraštų, logistikos grandinė dažniausiai vyksta bent dviem skirtingais transportais, nes dažnai reikalingas ir atskirų konteinerių pervežimas.

Tinkamai organizuoti ir pasirūpinti visais šios grandinės aspektais yra atsakingas darbas, kurį profesionaliai atlieka ilgamečiai ir patikimi LOGNET specialistai.

Tel.: LT: +37060549509, +37060806039
Email: info@log-net.lt

Atsiliepimai

Visi atsiliepimai >>

Esate kokybiškas transportavimo paslaugas teikianti įmonė. Taip pat pastebime, kad sugebate prisitaikyti prie mūsų poreikių , užtikrinate malonų bendradarbiavimą ir greitai reaguojate į užklausas, ieškote

Apie jūsų įmonę atsiliepimai tik šilti. Dirbate gerai, teisingai. Visada siūlote gerą transporto paslaugos kaina, esate lankstūs. Viskas vyksta laiku: krovinio paėmimai, pristatymai. Krovinius pervežate

Mūsų įmonė palaiko gerus santykius su UAB Lognet. Mes naudojamės jų paslaugomis nuo praeitų metų rudens, gabendami prekes: iš Lietuvos, į savo sandėlius JK. Pastaruoju

Mes dirbame su LOGNET daugiau nei 4 metus. Nuo pat pradžių, mes jautėmės, esantys labai svarbūs klientai, kuriems skiriamas didelis dėmesys: netgi smulkiausiems dalykams ir

UAB “LOGNET” yra patikimas mūsų partneris. Ši kompanija pasižymi, tiek maloniu bendravimu, bei greitais situacijų sprendimais, tiek ir geriausios kainos paieškomis.